onsdag 16. september 2009

bring me my coconut

Vi er spredt for alle vinder (trekløver'n), men det er visst bare jeg som har havnet i en by på under 30 tusen innbyggere.. Det er mindre enn sandefjord det! noen ganger er det så lite at jeg ikke får plass til å tenke. Men det er fryktelig eksotisk da! kan ikke si noe annet med et stort vikingskip synlig fra de fleste små hauger og andre høyder. Riktignok er det velta og ligger nokså vulgært med "buken" opp mot himmelen så hvemsomhelst kan kikke. (er ikke så god på båtspråk) Også kan jeg skue over mjøsa fra leiligheten. Den er koselig da. 40 kvm på meg og Danilo. Akkurat passe stort nok. I går kjøpte jeg bakeutstyr. Sil, slikkepott og desiliter mål. Alle vesentlig viktige ting når man skal bake muffins og den slags.
Så der har dere oppdateringen på mitt liv for tiden :p
Og det har jeg tenkt til å fortsette med! Fortelle smått og litt større fra Hamar så dere ikke glemmer meg
kiss kiss

3 kommentarer:

  1. Oi din første, Mona jeg er så stolt! Jeg kommer å besøker deg i nærmeste fremtid:)

    SvarSlett
  2. Jeg kommer ikke å besøker deg desverre, men høres veeeldig idyllisk ut da! Ikke bak deg ihjel hehe. Sykt at dui måtte helt til hamar for å skrive et blogginnlegg;)

    SvarSlett
  3. desperate times, baby!

    SvarSlett