lørdag 24. januar 2009

24.01.2009

BUENOS AIRES!
Etter en turbulent og evigvarende flyturankom jeg endelig Buenos Aires!Foerste steg var aa ta ut penger og deretter finne en taxi som kunne ta meg inn til byen.Mona hade gitt meg feilinformasjon om valuttaen, noe som skapte stor forvirring saa jeg bestemte meg for aa ta ut 100 pesos til og begynne med, det visste jeg at ihvertfall holdt til taxi inn til byen. Men minibanken hadde lurt meg og utbetalt 10 pesos (20 kr) istedenfor 100.Er det lov aa ta ut saa lite? Dette oppdaget jeg ikke foer jeg skulle betale for taxien. Jeg reddet meg ut av situasjonen med 10 euro som jeg hadde fra foer og endte til slutt opp med aa betale halvparten av det jeg egentlig skulle betalt. Mobildekningen har vist seg aa vaert heller daarlig her nede noe som hadde foert til at jeg kun hadde en simpel liten gateadresse og navigere meg etter, og ingen penger. Jeg endte opp paa ett hostell og haapet at resten av reisefoelget dukket opp snart. Det gjorde de og gjennsynet var etterlengtet!:)

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra denne sjarmerende byen. Foerste bilde er fra et tangoshow vi var paa. Vi har en teori om at danseparet var kjaerester i virkeligheten for den forestillingen vi fikk servert var virkelig seig, intens og sensuell. Det var argentisk tango paa sitt aller beste og det snevet av elleganse man innerst inne godtroende haapte at man hadde ble virkelig begravd en gang for alle. Tredje bildet er tatt i bydelen Boca.

















Her er vi paa parktur og klatrer i traerne, helt til vi blir hivd vekk. Karina har kjoept kjolen i sitt liv og er naa klar til aa gifte seg paastaar hun. Vi faar se. Den er ihvertfall ubeskrivelig sexy og vi maatte ha en liten fotoshoot i den idylliske parken.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar