torsdag 12. november 2009

Home sweet Home

Noen bilder fra den bitte lille studenthybelen min på 15 kvadrat.Her bodde jeg heldigvis bare i 2mnd, som sagt så var det relativt trangt og jeg ble litt lei av å sove under kjøkkenbenken og ha stue/soverom/kjøkken/gang i ett og samme rom.

Så lite ja!

Veldig fornøyd med oppgraderingen på leilighetsfronten. Jeg har tilogmed en hems jeg kan klatre i!


Slenger med noen litt veldig forsinka bilder fra Trondheimsturen!
Synnøvefrokost med hjemmelaga omelett og Simon and Garfunkel.

Studentforeningene holdt sitt årlige badekarløp på Nidelva.

Øl nam nam

Det obligatoriske Nidarosdomen bildet.
Mojito nam nam.


Dramatiske Kristiansten festning.

Jeg og synnøve kjører murstil.

Dette bildet er litt corny, men jeg liker det!

uuuhh:P

Jeg ser litt for meg at Jørgen fyrer i gang kanonen og Mona farer nedover Bakklandet flyvendes på en kanonkule:)


Dagen derpå tar på og synnøve tar seg en powenap, mens Mona og Jørgen oppdateres.



Mona er nesten usynelig i cafètåka.

Synnøve er en engel som alltid <3>

1 kommentar:

  1. JIPPI gøy med bilder. Siden dere var her har trondheim blitt en del mørkere og myee kaldere! Men det er samtidig litt fint også, for det er helt tørt og klart og stille. Får litt julefølelse egentlig.

    Gleder meg til å komme hjem til jul å se dere! Jeg har bestilt bilett hjem til 15 desember! :D
    Og, for første gang på lenge skal jeg ikke jobbe i jula, så håper dere har litt tid til lange frokoster og slikt.

    Gøy å høre fra dere! Jeg har ikke svineinfluensa men eksamensnerver og søvnmangel. Men, har det egentlig ikke så værst.

    -Synnøve-

    SvarSlett