torsdag 23. juli 2009

Turist i eget land

Hyttefest hos Idun
Idyllisk sommermorgen

Jenta i røyken.

Kristine i farta


HAGEFEST!
Karina var med på festen! Her røykende.

Søtt par:)

Partyteltet var selvfølgelig på plass.

Litt pappkjærlighet.



Frida fikk raska til seg en bit av ostekaka i år også, naaaam.


Litt seinere på kvelden datt dessverre Karina ned trappa og sovnet i bunnen av den relativt overstadig berused.. Jeg og Ane passer på så det ikke skjer noe mer galt.

Fint å få det ut. Frida spyr karnevalsblomster etter en meget fuktig kveld.

Kvelden endte i badekaret.


Vi har vært hjemme i snart 2 mnd nå og opplevd norsk sommer som forventet, på sitt beste:) Blakke som kirkerotter etter 5 mnd med møysommelig "sløsing" var det rett tilbake til å stelle graver, sløye fisk og fore sultne sommerturister. Det var utrolig hyggelig å se alle kjente og kjære igjen, men som forventet etter en 3 ukers tid ville vi gjerne ut å reise igjen. Frida er allrede dratt til Sør Afrika og vi savner deg allerede. Heldigvis fikk du med deg den bese delen av sommeren, for nå regner det bare. Planen er å blogge fra hvert vårt land så vi holder oss selv og andre oppdatert om hva som skjer:) Hittil så vil jeg si at det er vært en meget vellykka sommer! Jeg har solgt fisk som varmt hvetebrød til kresne oslofolk, tatt årets først og definitivt kalde bad på telttur i Farris, sett sola gå ned bak Kaizers Marked med ølen i hånda på Kongsberg jazzfestival, feira en til de grader vellykka hadebrafest på hytta til Idun, kjørt trollstigen sammen med alle de tyske bobil turistene, vært på telttur på vestlandet med syk hund, sett the fjords and the mountains fra bilvundet, tatt bilde av lamaer i indre bygde norge (det vi ikke fikk til i Peru) og holdt en vellykka hagefest under pressenningen i regnværet:D Også har jeg kommet inn på skole og fått meg hybel, så nå er jeg klar for å begynne på noe helt nytt!

3 kommentarer:

  1. Koselig å se at jeg ikke gikk glipp av hagefesten iår heller! Selv om det kanskje bare er vi to som henger på denne bloggen (foreløpig?), så er det kult å se hva som skjer der hjemme, og selvfølgelig de nydelige bildene. Skal komme med noen beachbilder snart - lover

    SvarSlett
  2. Men dere måtte velge et bilde fra 2004 da?

    SvarSlett
  3. Kan se ut som om det bare er oss ja. Du trivdes veldig den kvelden, var en knallkveld for deg! Ja bildet passa veldig bra syntes vi, er du ikke enig? Gleder meg til beachbilder!!

    SvarSlett