fredag 28. februar 2014

MAROKKO

Jeg rakk såvidt å lande før det begynte å klø i reisefoten igjen, derfor passer det perfekt at neste tur allerede er på plass! 
Den går hit: 

Bilder lånt fra google. 

Jeg er så heldig, i slutten av mars skal jeg få bli med Norske reiseblogger på tur til Marokko! Vi blir en fin gjeng reiseglade bloggere som skal besøke både Marrakech og Essaouira. Www.norskereiseblogger.blogspot.com har i samarbeid med Moroccan Tourist Board og Sahara Experience snekret sammen en bloggtur og jeg gleder meg som et lite barn til å oppleve denne byen.

Jeg har ofte tenkt på Marrakech, tenkt at dit må jeg snart komme meg. Jeg gleder meg veldig til å få smake på farger og krydder sammen med en gjeng andre erfarne globetrottere, det blir stas. Man har alltid en forestilling om hvordan et sted er før man reiser dit, denne gangen tenker jeg at det kanskje minner om Luxor`s byarkitektur, lukter som krydderbasarene i Istanbul og er malt i Indias fargepalett, det blir spennende å se hva som stemmer og hva som overrasker! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar