torsdag 5. november 2009

Jeg vil å slenge meg fra tre til tre, men har nok med å drukne meg selv i pensum jeg ikke forstår. (de hestene er jeg bare glad jeg slapp) Siden sist så har jeg og den nye folkesykdommen stiftet nye og nære bekjentskaper til hverandre og jeg er glad for at vårt forhold er over for alltid. Man kan vel si at det ødela hele opplegget til eksamenslesinga. I går snødde det for første gang i år og man blir jo alltid litt emosjonell når den første snøen kommer, syntes det er fint og idyllisk og sånn, men det tar jo ikke lange tiden før den gleden forsvinner. Bortsett fra det så er jeg blakk og lever på luft og pensum, som er fryktelig dårlig kost. Dette ble visst et gjennomgående negativt innlegg, men jeg er egentlig bare lei av å lese om svevende begreper som skal formuleres på den minst konkrete måten bare fordi man kan. Gi meg noe konkret jeg kan pugge sier nå jeg, kanskje det var matte jeg skulle studert. Også er jeg litt snurt for at ingen av dere er her og kan avlede meg med en tvserie eller et cafèbesøk. Men det kommer vel bedre tider, neste uke foreksempel:)

2 kommentarer: